dat kan met iedere auto maar dat is ook echt ontzettend belangrijk aan je autoquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:25 schreef Aeroxie het volgende:
Ik vind het een leuke auto voor wijnig geld, en met andere bumpers, sideskirts, een grotere spoiler en leuke velgen kijken alle vrouwtjes je na![]()
wijnig.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:25 schreef Aeroxie het volgende:
Ik vind het een leuke auto voor wijnig geld, en met andere bumpers, sideskirts, een grotere spoiler en leuke velgen kijken alle vrouwtjes je na![]()
Waarom ben ik jaloers op jouquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:28 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
zo blij met de mijne![]()
plus:
- VTEC;
- looks;
- dak;
- betrouwbaarheid (SUPER);
- verbruik;
- technisch z'n tijd ver vooruit in verhouding met andere auto's van die leeftijd;
min:
- crash (ook al heb ik ooit een aardige klapper ermee gemaakt en er niets aan overgehouden... de crashtest is -zeker in verhouding met recente auto's- gewoon slecht);
- praktisch (gewoon niet ... het is een plezier-auto);
- koppel (145 Nm standaard);
- weinig voor te vinden qua optisch tunen.
aahhhhh ... zoek jij voor mij dan eens een set projector-headlights... carbon fiber trim pleasequote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:32 schreef wick het volgende:
Weinig voor te vinden kwa optisch tunen? Pardon? http://www.showoffimports.nl , http://www.fullcartuning.nl , om maar een kleine greep uit de vele onlinezaken te nemen met, jawel, veel sol spul.
Wijnig ja!! rond de 6000 euro heb je al een leukequote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:29 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
wijnig..
weinig in abn, en voor 6000 euro kan ik wel een leukere auto kopenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:36 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Wijnig ja!! rond de 6000 euro heb je al een leuke
wijnigquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:36 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Wijnig ja!! rond de 6000 euro heb je al een leuke
Wanabequote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:39 schreef wanabe het volgende:
[..]
wijnig![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |